[vc_row][vc_column][vc_column_text]پروژه تهیه بانک اطلاعاتی صاحبان مشاغل کشور ، پروژه عظیمی است که توسط گروه برنامه نویسی آوا و به زبان سی شارپ طراحی شده است. ربات هوشمند این پروژه در سایتهای مختلف به دنبال شماره تلفنهای درج شده در سایت می گردد و بر اساس مشاغل مربوطه ، آنها را دسته بندی می کند.

به عنوان مثال فرض کنید نیاز به شماره تلفن تمامی افرادی دارید که در زمینه برنامه نویسی فعالیت می کنند. این ربات با سرچ تمامی سایتهای مربوطه ، شماره تلفن برنامه نویسان ایران را استخراج نموده و در قالب تکست ، اکسل و یا هر فرمت خروجی دیگر به شما تحویل می دهد. تا بتوانید با آن افراد تماس حاصل نمایید و یا پیامک بفرستید. این پروژه قابلیت افزودن به پروژه دیگری را دارا است که می تواند افراد مورد نظر را به گروههای تلگرام شما اضافه نماید و یا دعوتنامه و متن تبلیغاتی خاصی را برای آنها بفرستد. جهت اطلاعات بیشتر و خرید این پروژه از طریق راههای ارتباطی سایت ، با ما در ارتباط باشید.[/vc_column_text][vc_empty_space height=”30px”][qodef_blockquote text=”سفارش انجام پروژه برنامه نویسی تهیه بانک اطلاعتی صاحبان مشاغل مختلف کل کشور توسط مدیر گروه برنامه نویسی آوا پیشنهاد داده و طراحی شد. با استفاده از این پروژه تبلیغات شما هدفدار شده و مخاطبین خاص خود را خواهید داشت.” title_tag=”h2″][/vc_column][/vc_row]

جهت انجام پروژه های پکت تریسر اینجا

کلیک کنید.

همچنین شما می توانید خدمات سفارش انجام پروژه های پکت تریسر و خدمات سفارش پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام پایان نامه و خدمات سفارش پاورپوینت و خدمات سفارش تایپ و خدمات فروش پسته و خدمات تایپ آنلاین و خدمات سفارش ترجمه و خدمات انجام پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام SPSS و خدمات برنامه نویسی اندروید و خدمات powerpoint services را از ما درخواست نمایید.