شرکت برنامه نویسی آوا

نرم افزار gis ، نرم افزاری بسیار قدرتمند برای تجزیه و تحلیل اطلاعات جغرافیایی می باشد. این نرم افزار توانایی ذخیره و مدیریت اطلاعات مکانی را دارا می باشد.

تمامی پروژه های تهیه شده در محیط جی ای اس دارای 4 مرحله زیر می باشند:

  1. ورود داده به gis
  2. مدیریت داده ها در gis
  3. تجزیه و تحلیل داده ها در gis
  4. تهیه خروجی gis

نرم افزار gis قابلیت ارتباط بین اطلاعات غیر جغرافیایی را با اطلاعات مکانی در حجم زیاد دارا می باشد. به عنوان مثال برنامه های مدیریت ترافیک ، برنامه های مسیر یابی و یا پیدا کردن یک نقطه خاص از قابلیت های این نرم افزار می باشد.

گروه برنامه نویسی آوا با استفاده از دانش و تخصص اساتید رشته جی ای اس به عنوان پیشروترین موسسه در زمینه خدمات جی ای اس در ایران در حال فعالیت می باشد و انجام بیش از 2400 پروژه کارشناسی در این حوزه و هزاران هکتار نقشه برداری در ادارات دولتی و غیر دولتی و راه سازی و … از افتخارات این موسسه می باشد.

انجام پروژه های gis و نقشه برداری

ورود داده به جی ای اس

تشخیص و گردآوری اطلاعات مورد نیاز مانند نقشه توپوگرافی ، نقشه زمین شناسی ، تولید لایه ها ، تبدیل و اتصال بین لایه ها ، انتخاب سیستم مختصات متناسب با پروژه و مدیریت پایگاه داده

مدیریت داده ها در GIS

شناخت اهداف پروژه و تفکیک اجزا پروژه جی ای اس ، بررسی پروژه های مشابه انجام شده ، راه کارها و نتایج ان ها ، شناخت مخاطبان پروژه و خروجی و گزارشات مورد نیاز ایشان ، شناسایی اهداف جانبی و استفاده از داده ها و خروجی ها در پروژه های دیگر

تجزیه و تحلیل داده ها در gis

تجزیه و تحلیل داده ها و ترکیب آن ها ، تولید مدل های فضایی و نقشه های ساده ، تولید گزارشات و تحلیل های مورد نیاز ، در این بخش مورد بررسی قرار می گیرند.

تهیه خروجی در gis

تولید نقشه های نهایی و نمایش اطلاعات قابل رویت برای کارفرما ، تولید گزارشات ، و نمودارهای تحلیل رویه نقشه ، تولید راهنما و درج مشخصات رویه نقشه و ارایه نتایج در این مرحله صورت می گیرد.

صفحات مرتبط با این صفحه

انجام پروژه های gis و نقشه برداری | شرکت برنامه نویسی آوا پیشنهاد می کند جهت انجام امور تایپ از خدمات تایپ آوا استفاده نمایید.

همچنین می توانید از دیگر سایت خدمات تایپ ما سفارش تایپ دهید.