پروژه ایندکس سازی متن با زبان c++

پروژه برنامه نویسی ادیتور متن ( پروژه ایندکس سازی متن با زبان c++ ) در زبان C یک پروژه می باشد که یک متن شامل چند پاراگراف را از ورودی خوانده و کلمات متن را تشخیص داده و داخل یک آرایه از نوع string یا char*  ذخیره می نماید و سپس آرایه را به ترتیب حروف الفبا سورت نموده و هر کلمه و خطوطی که این کلمه در آن خط تکرار شده است را نمایش می دهد.

پروژه ادیتور متن یا ایندکس سازی متن با زبان c++

هدف از این پروژه که به زبان سی نوشته شده است و قابل تغییر به هر زبان برنامه نویسی دیگر مانند c++  و ویژوال بیسیک و سی شارپ و … می باشد کار با متغیرهای رشته ای و کاراکتری می باشد.

این پروژه در اصل عملیات ایندکس سازی روی متن را انجام می دهد و در پایان نیز نسبت به پردازش خط اول و خط آخر متن اقدام نموده و جای بزرگترین کلمه خط اول را با جای بزرگترین کلمه خط آخر جابجا می نماید.

برنامه نویس این پروژه آقای یاسر کرباسی می باشد و جهت دریافت پروژه ایندکس سازی متن با زبان c++ و سفارش برنامه نویسی می توانید با شماره های ذکر شده در سایت ما تماس حاصل نمایید.

همچنین شما می توانید خدمات سفارش انجام پروژه های پکت تریسر و خدمات سفارش پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام پایان نامه و خدمات سفارش پاورپوینت و خدمات سفارش تایپ و خدمات فروش پسته و خدمات تایپ آنلاین و خدمات سفارش ترجمه و خدمات انجام پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام SPSS و خدمات برنامه نویسی اندروید و خدمات powerpoint services را از ما درخواست نمایید.