برنامه شمارش تعداد تکرار ارقام یک عدد به زبان c++ به این صورت عمل می کند که ابتدا یک عدد را از ورودی می گیرد و سپس تعداد تکرار ارقام آن عدد را محاسبه نموده و در خروجی چاپ می کند. اما چگونه تعداد تکرار ارقام عدد توسط این برنامه c++ محاسبه می شود؟ برای این منظور ابتدا یک آرایه ده عنصری از نوع عدد صحیح تعریف میشود که مقدار اولیه تمامی عناصر این ارایه صفر می باشد. سپس در داخل یک حلقه while رقم سمت راست عدد را بدست می آوریم. نحوه به دست آوردن رقم سمت راست در پایین همین پست توضیح داده خواهد شد. پس از اینکه رقم سمت راست را محاسبه کردیم، عنصر معادل آن رقم در آرایه مورد نظر یک واحد افزایش می دهیم و سپس سراغ رقم بعدی عدد خواهیم رفت. نحوه حذف رقم سمت راست عدد با زبان برنامه نویسی c++ نیز در پایین همین پست آموزش داده خواهد شد. این کار را تا زمانی که عدد مورد بررسی بزرگتر از ده باشد ، ادامه خواهیم داد. در پایان تعداد تکرار ارقام آن عدد در عناصر متناظر با همان رقم در آرایه مشخص خواهد شد.

نحوه به دست آوردن رقم سمت راست عدد در زبان برنامه نویسی c++ : برای این منظور کافی است باقیمانده تقسیم آن عدد بر 10 را محاسبه نماییم. دستور % در زبان سی پلاس پلاس به این منظور ایجاد شده است.

نحوه حذف رقم سمت راست عدد در زبان برنامه نویسی c++ : کافی است خارج قسمت تقسیم عدد بر 10 را محاسبه نماییم.

برنامه شمارش تعداد تکرار ارقام یک عدد، در موسسه برنامه نویسی آوا انجام شده و دانشجویان محترم می توانند از طریق ارتباط با ما این برنامه را سفارش دهند. ضمنا امکان ایجاد تغییرات در برنامه مورد نظر و توسعه آن نیز وجود دارد.

جهت انجام پروژه های پکت تریسر اینجا

کلیک کنید.

همچنین شما می توانید خدمات سفارش انجام پروژه های پکت تریسر و خدمات سفارش پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام پایان نامه و خدمات سفارش پاورپوینت و خدمات سفارش تایپ و خدمات فروش پسته و خدمات تایپ آنلاین و خدمات سفارش ترجمه و خدمات انجام پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام SPSS و خدمات برنامه نویسی اندروید و خدمات powerpoint services را از ما درخواست نمایید.